Du ser frisk ut, Peter? LCHF?

juni 22, 2011 kl. 12:17 e m | Publicerat i Okategoriserade | 3 kommentarer

Jajamen, sedan två månader tillbaka, svarar Peter Apelgren. Har gått ner 14 kilo på denna tid och värken i armen har släppt.

– Jag läste att du hade diabetes? Jo, kanske lite men det är borta nu, svarar Peter.

– Äter du också LCHF, frågar han mig? Javisst sedan två och ett halvt år tillbaka och jag är frisk från diabetes och värk liksom du plus hjärtbesvär m.m., svara jag.

– Är det inte fantastiskt med LCHF, frågar Peter. Att man kan bli frisk så fort. Jag är lite rädd för de långsiktiga konsekvenser men du har ju ätit under så lång tid och du ser frisk ut?

– Javisst är det så, svarar jag. Läkaren Annika Dahlqvist har ätit detta under 6 år och hon har helt normala värden på allting så jag tror inte att du behöver vara orolig. Det är tvärtom, du har dragit en vinstlott som hittat LCHF.

– Har du några tips och recept, frågar Peter?

– Javisst, maila mig så skickar över några, säger jag och ger honom min broschyr.

– Vi hörs, hälsar Peter

– Visst, lycka till, hälsar jag.

Så kan det gå till ett möte på stan!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 😀
    Kommer du med på LCHF camping i Säffle nästa helg?

    Gilla

    • Hej Åse,
      Tyvärr inte. Jag ska på ett viktigt kalas. Hoppas att ni får det bra och väder som lyser.

      Gilla

  2. Å vad glad jag blir…hade funderingar på att kontakta honom när han blev sjuk. Men det var andra som gjorde. 🙂

    Gilla


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

