LCHF matkasse!

oktober 11, 2011 kl. 3:48 e m | Publicerat i Okategoriserade | 3 kommentarer

http://www.lchfmatkasse.se är länken till vår nya hemsida där man kan göra en intresseanmälan för LCHF-mat direkt hem till dörren. Vår ambition är att leverera god mat som man blir frisk av och där man får nöjet av ett starkt immunförsvar. Vi kommer också att leverera utbildning tillsammans med maten som förklarar varför man blir friskare av LCHF. Gör en intresseanmälan här http://www.lchfmatkasse.se

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Bra initiativ där Lindgren!

    Jag bor ju på fel ställe och behöver egentligen ingen hjälp. (Det går så bra med mina 8 ägg per dag+ räkor+ bacon+ ost+vin, ‘da ut o da in’.
    Ville jag ha inspiraration och variation skulle jag naturligtvis bli kund.

    Med vänlig hälsning

    Mats J C Wiman
    Översättare/Übersetzer/translator/traducteur/traductor
    Lidholmsv.3
    S-36050 Lessebo
    Tel :0478-10111
    Fax :0478-10111
    Mob. :070-5769797
    SKYPE:MatsWiman

    Gilla

    • Säg till när du behöver omväxling!

      Gilla

  2. Jag bor också på fel ställe men hoppas att möjligheten kommer finnas när jag blir gammal och kanske inte kan handla och laga min egen mat. Skulle vara skönt att veta att det kommer finnas alternativ till Sodexos hemska sk. mat.

    Gilla


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

