Välkomna till LCHF-buffé, föreläsning och boken ”Frisk av mat” den 12/11 kl. 18.30

oktober 17, 2014 kl. 11:25 f m | Publicerat i Okategoriserade | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

426190_368969776460321_275734919117141_1271432_1347543266_n

Restaurangchefen som bytte sida!

Det började med att någon lånade ut min bok ”Frisk av mat, LCHF från början” till honom för några månader sedan. Efter några månader ringde han upp mig och bad att få köpa en egen bok. Den han lånat den första boken av ville ha tillbaka sitt ex.

Efter några veckor köpte han ytterligare en bok till sina föräldrar. Ytterligare några veckor senare hade föräldrarna lånat ut sin bok till andra och ville köpa två nya. Så där håller det på. Det finns inget bättre än den egna erfarenheten, ”detta fungerar ju”!

Nu ska jag tillsammans med restaurangchefen arrangera ett event som vi givetvis kallar för Frisk av mat! Vi serverar en LCHF-buffé med typisk LCHF-mat. Därefter börjar föredraget av mig som beräknas pågå i cirka två timmar inklusive frågestund. Därefter får alla med sig hem min nya uppdaterade bok ”Frisk av mat, LCHF från början”! allt för det facila priset av 300 kronor. Priset är rabatterat ordentligt och är satt med tanke på att det är första gången som vi gör ett samarrangemang.

Onsdagen den 12/11 kl. 18.30 sker eventet på Delsjö Golfkrog i Göteborg. OSA senast den 5/11 till lindgren.mats@comhem.se

Du är hjärtligt välkommen och tänk på att där är begränsat med platser. Först till kvarn gäller. Anmälan är bindande givetvis eftersom det kommer att lagas en hel del mat till eventet.

IMG_0040

Klicka på länken nedan för mer info!

Föreläsning Frisk av mat på Delsjö golfkrog i Göteborg! 

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej Mats
    Jag vill bara fråga dig att det är ok för dig att jag lägger ut detta du skriver om mat på mina sidor olika länkar, där jag vet att många läser.
    Jag tycker det är väldigt bra och roligt att läsa dina inlägg.
    MVH Bo

    Gilla

    • Hej Bo!
      Det är helt ok från min sida. Tack för att du engagerar dig!
      Hälsningar Mats

      Gilla

  2. Hej
    Försöker anmäla mig & min syster till föreläsning på Delsjö golfkrog,funkar inte.
    Hur gör jag,eller vad gör jag för fel.Tänker bila ned från norra Jämtland (120 mil)
    Tacksam för svar.
    Mvh
    Ture Mårtensson

    Gilla

    • Hej Ture! Det blir en lång resa. Du anmäler dig till föreläsningen genom att maila namn på dig och din syster till lindgren.mats@comhem.se Du får tillbaka ett mail där jag bekräftar er anmälan.
      Bästa hälsningar Mats Lindgren

      Gilla


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

